1 Şubat 2013 Cuma

Mağaza Bloguna Dönüş

Yaklaşık 1.5 senedir güncellemediğim blogum, günlük ortalam 20 hit almaya devam ediyor! Üstelik hepsi de google trafiğinden gelmekte, yani konuya ilgi fazla olmasına rağmen, sanırım gerekli içerik internet üzerinde henüz doyurucu olacak kadar artmış değil.

Bazı basit ve önemli kelime / kelime kombinasyonlarında, blogun Google'da 1. sayfada üst sıralarda çıktığını da düşünürsek konuyla ilgili azımsanmayacak bir arayış mevcut ve ben de arada sırada gmail üzerinden hesaplarımı kontrol ederken girdiğim eski blogumda bu hareketliliğin halen devam ettiğini görünce tekrardan yazmaya karar verdim.

Hiç öyle ağdalı kelimeler, afili cümleler olmadan, mümkün olduğunca basit biçimde (ki zor olanı da basit olmaktır), yazılarıma devam edeceğim.

Konu mümkün olduğunca perakende sektöründe çalışanlar ve çalışmak isteyenlere yönelik bilgi ve mağazacılığın içinden bakış açıları olacağı gibi; markalara dair ilgi çekici haberler/kampanyalar ve kişisel deneyimler de olacak.

Umarım kişisel çıkar sağlamaktan ziyade (network, iş fırsatları yaratma vs), sadece yazmak istediklerimi, arzu ettiğim şekilde kelimelere dökmekten aldığım zevk, aynı zamanda birilerinin de işine yarar.

Twitter'ı da bu şekilde kullanıyorum, pazarlama/PR/reklam/marka üzerine aklıma gelenleri, dilediğim üslupla yazıyorum ve kesinlikle hesabımı amaca yönelik kullanmıyorum. İnsan bazen rahatlamak için hıçkıra hıçkıra ağlar veya avazı çıktığı kadar bağırır ya; ben de bu konularla ilgili düşüncelerimi bu şekilde paylaşınca rahatlamış oluyorum sanırım.


Kendime not: Uumarım bu yazıyı 2 sene sonra okuduğumda son yazım olarak kalmış olmaz.

1 yorum:

  1. bence de daha fazla yazmalısınız. 30 yaşından sonra mağazacılık sektöründe part-time (tam zamanlı işe alınmak mucize gibi birşey bu şirkette) satış danışmanı olarak işe başlamak zorunda kaldığımdan bu yana 8 ay geçti ve rakiplerim hep çıtır kanı kaynayan üniversiteli gençler olunca ve ben başta çalışmak zorunda olduğumdan zamanla sevip hırslandığımdan bu alanla ilgili öğrenmem gereken her ne varsa herkesi dinlediğimden ve de okuduğumdan tecrübelerinize ihtiyacım var :)
    esirgemezseniz mutlu olurum.

    YanıtlaSil